Bekijk de video

Sponsoring

Royale sponsorbijdrage

Is jouw club dringend toe aan nieuwe tenues? Is het ieder jaar weer een flinke opgave om de begroting sluitend te krijgen? En wil je ook meer overzicht en gemak bij het bestellen van sportartikelen?

hummel geeft het kledingbudget van jouw club een aanzienlijke boost! We bieden een royale sponsorbijdrage, in de vorm van een kledingbudget dat is afgestemd op het aantal teams van jouw club en het aantal jaren dat de overeenkomst duurt. Dit kledingbudget kan de club niet alleen besteden aan kleding van hummel, maar ook aan ballen van de merken Derbystar en Select.

De sponsorbijdrage verbinden we aan een innovatief concept, dat bestaat uit een online Clubshop, Ledenshop en een daaraan gekoppeld spaarsysteem voor extra sponsoring.

Online service en gemak

Clubshop

Met een online Clubshop en Ledenshop, speciaal ingericht voor jouw club, creëren we overzicht en gemak. De club kan eenvoudig online bestellingen doen in de volledig gepersonaliseerde Clubshop. In samenwerking met de sportspeciaalzaak zetten we daar jullie clubtenue klaar. De club bestelt de benodigde artikelen en geeft aan wat er bedrukt moet worden. De bestelling die de club doet, belandt direct in de mailbox van de sportspeciaalzaak. De bestelling wordt gecontroleerd en in samenwerking met hummel verwerkt. hummel levert de bestelling af bij de sportspeciaalzaak, waar de bedrukking van de tenues wordt verzorgd.

Ledenshop

De leden van jouw club kunnen bovendien zelf clubitems aanschaffen, via de online Ledenshop. Denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo. De Ledenshop is handig voor de leden, maar vooral ook goed voor de club. Want alle online bestellingen tellen mee in het aantrekkelijke bonussysteem en creëren kledingbudget voor het nieuwe seizoen.

Extra voordeel voor de club

Uniek bonussysteem

Met het bonussysteem van Partnership 2.0 kan het sponsorbedrag ieder jaar nog flink oplopen. Aan het eind van ieder seizoen ontvangt de club de bonus die alle bestellingen, van zowel de Clublogin als de Ledenshop, samen hebben opgeleverd. Dit kan de club in het nieuwe seizoen besteden aan nieuwe aankopen. Van elke online bestelling die de club en haar leden doen, komt een percentage terug in de vorm van een sponsorbonus bovenop het basisbedrag, te besteden in de Clubshop.

De voordelen

SCHERPE PRIJSSTELLING
  • QUALITY CONTROL
    HOGE KWALITEIT
    ALTIJD OP VOORRAAD
    24/7 ONLINE BESTELLEN
    UNIEK BONUSSYSTEEM
    SNELLE LEVERING
    CONTINUÏTEIT

• LANG LEVERBAAR

Clublounge

Bezoek onze clublounge

Breng een bezoek aan de Clublounge van hummel! Maak kennis met de wereld van teamwear en laat je verrassen door de persoonlijke aanpak en de vele mogelijkheden. De Clublounge is ingericht om jouw club een ultieme eerste indruk te geven van onze producten. We presenteren er de nieuwste collecties en staan clubs stap voor stap bij in het samenstellen van een optimale clubcollectie, maar bovenal presenteren we er ons fantastische sponsorconcept Partnership 2.0. Je bent van harte welkom!

p.s. Ook sportopleidingen en scholen zijn van harte welkom in de Clublounge. Het concept Partnership 2.0 heeft ook voor jullie vele voordelen!

Bekijk de clublounge trailer

Wil je meer weten over de royale sponsorbijdrage van hummel en het bijbehorende concept? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!
Je kan ons natuurlijk ook gewoon even
bellen voor meer info
of om een afspraak te maken!
Welkom in
onze Clublounge!

Over het merk

Over hummel

Het van oorsprong Deense merk hummel beleefde een vliegende start in 1923, toen het merk een van de eerste voetbalschoenen ontwikkelde. Door sponsorcontracten met grote handbal- en voetbalclubs in de jaren ‘60 groeide het merk uit tot een bekendheid in de sportwereld. Tot op de dag van vandaag is het een geliefd merk onder vele sporters. Behalve voetballers vinden ook indoor-teamsporters (handbal, volleybal, korfbal etc.) en individuele sporters van elk niveau hun kleding bij hummel.

In Nederland is hummel in 1985 opgestart en inmiddels al vele jaren marktleider op het gebied van teamwear. Het merk is goed vertegenwoordigd in de Eredivisie, de Jupiler league en amateurvoetbal, maar ook in sporten als handbal en volleybal. hummel is partner van het Nederlandse Handbal Verbond en diverse top volleybalclubs. De vele sponsorovereenkomsten met honderden amateurclubs in Nederland zorgen ervoor dat het merk niet weg te denken is van de sportvelden.

Collecties
Bij hummel teamwear draait alles om goede kwaliteit, een krachtig design en een toegankelijke prijs. Teamkleding is beschikbaar in vele kleuren en modellen, waardoor vrijwel iedere vereniging uit de uitgebreide collectie een tenue in de clubkleuren kan samenstellen.

De kenmerkende hummel chevrons vormen een vast onderdeel van ieder design. De teamlijnen worden ontworpen met de specifieke behoeften van sporters in gedachten. Elke teamlijn is ten minste 4 jaren beschikbaar, waardoor teams gegarandeerd vele jaren in dezelfde kleding kunnen spelen.

hummel