BEKIJK DE VIDEO

CLUBSPONSORING

Royale sponsorbijdrage

Is jouw club op zoek naar een kledingsponsor die net als jullie voor het allerbeste gaat? Reece Australia gelooft in de kracht van presentatie. Mooie teamkleding kan echt het verschil maken. Het sponsorconcept van Reece Australia biedt jouw club de kans zich te onderscheiden en te schitteren!

Reece Australia geeft het kledingbudget van jouw club een aanzienlijke boost. We bieden een royale sponsorbijdrage, in de vorm van een kledingbudget dat is afgestemd op het aantal teams van jouw club en het aantal jaren dat de overeenkomst duurt.

Deze sponsorbijdrage verbinden we aan een innovatief concept, dat bestaat uit een online Clubshop, Ledenshop en een daaraan gekoppeld spaarsysteem.

ONLINE SERVICE EN GEMAK

Clubshop

Met een online Clubshop en Ledenshop, speciaal ingericht voor jouw club, creëren we overzicht en gemak. De club kan eenvoudig online bestellingen doen in de volledig gepersonaliseerde Clubshop. In samenwerking met de sportspeciaalzaak zetten we daar jullie clubtenue klaar. De club bestelt de benodigde artikelen en geeft aan wat er bedrukt moet worden. De bestelling die de club doet, belandt direct in de mailbox van de sportspeciaalzaak. De bestelling wordt gecontroleerd en in samenwerking met Reece Australia verwerkt. Reece Australia levert de bestelling af bij de sportspeciaalzaak, waar de bedrukking van de tenues wordt verzorgd.

Ledenshop

De leden van jouw club kunnen bovendien zelf clubitems aanschaffen, via de online Ledenshop. Denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo. De Ledenshop is handig voor de leden, maar vooral ook goed voor de club. Want alle online bestellingen tellen mee in het bonussysteem en creëren kledingbudget voor het nieuwe seizoen.

EXTRA VOORDEEL VOOR DE CLUB

Uniek bonussysteem

Met het bonussysteem van Partnership 2.0 kan het sponsorbedrag ieder jaar nog flink oplopen. Aan het eind van ieder seizoen ontvangt de club de bonus die alle bestellingen, van zowel de Clublogin als de Ledenshop, samen hebben opgeleverd. Dit kan de club in het nieuwe seizoen besteden aan nieuwe aankopen. Van elke online bestelling die de club en haar leden doen, komt een percentage terug in de vorm van een sponsorbonus bovenop het basisbedrag, te besteden in de Clubshop.

DE VOORDELEN

SCHERPE PRIJSSTELLING
  • QUALITY CONTROL
    HOGE KWALITEIT
    ALTIJD OP VOORRAAD
    24/7 ONLINE BESTELLEN
    UNIEK BONUSSYSTEEM
    SNELLE LEVERING
    CONTINUÏTEIT

• LANG LEVERBAAR

CLUBLOUNGE

Bezoek onze clublounge

Breng een bezoek aan de Clublounge van Reece Australia! Maak kennis met de wereld van teamwear en laat je verrassen door de persoonlijke aanpak en de vele mogelijkheden. De Clublounge is ingericht om jouw club een ultieme eerste indruk te geven van onze merken. Je ziet bovendien de tenues van HC Oranje Rood, SV Kampong en de Duitse en Belgische hockeybond voorbij komen. Want ook zij kozen voor Reece Australia! In de Clublounge presenteren we de nieuwste collecties en staan we clubs stap voor stap bij in het samenstellen van een optimale clubcollectie. Bovenal presenteren we er ons fantastische sponsorconcept Partnership 2.0. Je bent van harte welkom!

p.s. Ook sportopleidingen en scholen zijn van harte welkom in de Clublounge. Het concept Partnership 2.0 heeft ook voor jullie vele voordelen!

Bekijk de clublounge trailer

Wil je meer weten over de royale sponsorbijdrage van Reece Australia en het bijbehorende concept? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!
Je kan ons natuurlijk ook gewoon even
bellen voor meer info
of om een afspraak te maken!
Welkom in
onze Clublounge!

OVER HET MERK

Over Reece Australia

Aantrekkelijke producten voor sporters. Dat is waar Reece Australia elke dag met passie aan werkt. Met veelzijdige, dynamische collecties willen we jou motiveren het beste uit jezelf te halen. Of dit nu puur voor je plezier is, of op het hoogste podium.

Reece Australia is de trotse kledingpartner van diverse internationale sportbonden, Europese topteams en individuele spelers met unieke kwaliteiten. Zelfs tot op Olympisch niveau! Mooie samenwerkingen die voortkomen uit de gedeelde filosofie van passie voor sport en áltijd streven naar het hoogst haalbare.

Reece Australia gelooft in de kracht van presentatie. Een team dat het veld op komt in perfect verzorgde teamkleding met een sterke clubuitstraling, staat al met 1-0 voor. Reece gelooft dat teamkleding het verschil kan maken. Daarom biedt het merk zowel een uitgebreide basiscollectie, als talloze mogelijkheden voor Special Design.

reece australia