Bekijk de video

Sponsoring

CLUBSPONSORING: GRATIS SHIRTS!

Jarenlange internationale ervaring in teamwear heeft ons geleerd hoe belangrijk uniformiteit is voor clubs. Voor het clubgevoel, voor de inzet en het vertrouwen op het veld. Daarom focust het sponsorconcept van Stanno zich volledig op uniformiteit voor jouw club, vanaf de eerste dag.

Dit doen we door een groot pakket gratis shirts te leveren. De club bepaalt zelf hoe dit pakket wordt geleverd: de gratis shirts mogen verdeeld worden over de contractjaren (zodat de club ieder jaar zeker is van nieuwe clubkleding), maar alle shirts mogen ook in één keer worden afgenomen bij de start van de overeenkomst! Dat betekent dat jouw club er binnen de kortste keren als nieuw uit kan zien. Dit geeft het clubgevoel een enorme boost!

Het gratis kledingpakket hebben we verbonden aan een innovatief concept, dat bestaat uit een online Clubshop, Ledenshop en een daaraan gekoppeld spaarsysteem.

Online service en gemak

Clubshop

Met een online Clubshop en Ledenshop, speciaal ingericht voor jouw club, creëren we overzicht en gemak. De club kan eenvoudig online bestellingen doen in de volledig gepersonaliseerde Clubshop. In samenwerking met de sportspeciaalzaak zetten we daar jullie clubtenue klaar. De club bestelt de benodigde artikelen en geeft aan wat er bedrukt moet worden. De bestelling die de club doet, belandt direct in de mailbox van de sportspeciaalzaak. De bestelling wordt gecontroleerd en in samenwerking met Stanno verwerkt. Stanno levert de bestelling af bij de sportspeciaalzaak, waar de bedrukking van de tenues wordt verzorgd.

Ledenshop

De leden van jouw club kunnen bovendien zelf clubitems aanschaffen, via de online Ledenshop. Denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo. De Ledenshop is handig voor de leden, maar vooral ook goed voor de club. Want alle online bestellingen tellen mee in het aantrekkelijke bonussysteem van Stanno.

Extra voordeel voor de club

UNIEK BONUSSYSTEEM

Het bonussysteem van Partnership 2.0 creëert kledingbudget voor het nieuwe seizoen. Aan het eind van ieder seizoen ontvangt de club de bonus die alle bestellingen, van zowel de Clublogin als de Ledenshop, samen hebben opgeleverd. Dit kan de club in het nieuwe seizoen besteden aan nieuwe aankopen. Het kledingbudget kan de club niet alleen besteden aan kleding en accessoires van Stanno, maar ook aan ballen van de merken Derbystar en Select.

Hiermee kan het sponsorbedrag ieder jaar nog flink oplopen. Van elke online bestelling die de club en haar leden doen, komt een percentage terug in de vorm van een sponsorbonus voor het nieuwe seizoen, te besteden in de Clubshop.

De voordelen

SCHERPE PRIJSSTELLING
  • QUALITY CONTROL
    HOGE KWALITEIT
    ALTIJD OP VOORRAAD
    24/7 ONLINE BESTELLEN
    UNIEK BONUSSYSTEEM
    SNELLE LEVERING
    CONTINUÏTEIT

• LANG LEVERBAAR

CLUBLOUNGE

BEZOEK ONZE CLUBLOUNGE!

Breng een bezoek aan de Clublounge van Stanno! Maak kennis met de wereld van teamwear en laat je verrassen door de persoonlijke aanpak en de vele mogelijkheden. De Clublounge is ingericht om jouw club een ultieme eerste indruk te geven van onze producten. We presenteren er de nieuwste collecties en staan clubs stap voor stap bij in het samenstellen van een optimale clubcollectie, maar bovenal presenteren we er ons fantastische sponsorconcept Partnership 2.0. Je bent van harte welkom!

p.s. Ook sportopleidingen en scholen zijn van harte welkom in de Clublounge. Het concept Partnership 2.0 heeft ook voor jullie vele voordelen!

Bekijk de clublounge trailer

Wil je meer weten over clubsponsoring van Stanno? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!
Je kan ons natuurlijk ook gewoon even
bellen voor meer info
of om een afspraak te maken!
Welkom in
onze Clublounge!

Over het merk

OVER STANNO

Stanno is een allround sportmerk met een veelzijdig en kwalitatief hoogwaardig assortiment. Geschikt voor o.a. voetbal, handbal, volleybal, korfbal en andere indoorsporten. Het merk wordt op dit moment in 19 landen succesvol verkocht. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’ is Stanno een onderscheidende speler in de markt.

Product is king
Stanno ontwikkelt producten die voldoen aan de Stanno designfilosofie: Functie. Vorm. Uitstraling. In die exacte volgorde. Producten worden ontwikkeld vanuit de specialiteit om enerzijds een uitgebreide collectie aan te bieden die voor elke sporter interessant is, en anderzijds high-tech producten op maat voor specifieke groepen sporters. Kwalitatief hoogwaardig. Elke dag. Stanno gelooft in de winnende combinatie van veelzijdigheid en innovatie.

Sport is our passion
Sport vormt de essentie van het Stanno DNA. De passie voor sport wordt weerspiegeld in alles wat het merk doet, van design tot productontwikkeling en marketing. Stanno focust zich op de beslissende momenten in sport. Het merk gelooft er sterk in dat elke sporter, ongeacht zijn of haar niveau, ‘moments of glory’ kan beleven.

stanno