Bekijk de video

Sponsoring

SPONSORBIJDRAGE IN CASH

Stanno spekt jullie clubkas! Met het unieke sponsorconcept Sponsor zoekt vereniging! bestelt je club niet alleen mooie teamkleding voor een extra scherpe clubprijs, maar verdienen jullie ook cash voor de club.

Dit is hoe het werkt: we richten een online Clubshop voor jullie in, waarin de club eenvoudig de teamkleding kan bestellen. Het unieke van dit concept is dat de club een percentage van deze bestellingen in cash terug ontvangt! Deze sponsorbijdrage wordt meerdere keren per jaar uitgekeerd en kan de club geheel naar eigen wens besteden: denk aan een evenement, de energierekening of het nodige onderhoud aan jullie complex.

In de bijbehorende online Ledenshop profiteren ook de leden van korting op alle Stanno club- en trainingsitems. En dat is nog niet alles: ook van deze Ledenshop bestellingen komt 10% ten goede aan de clubkas. Kortom: nog meer cash voor jullie club!

Online service en gemak

Clubshop

De Clubshop die Stanno voor jullie klaarzet, is volledig gepersonaliseerd. Je logt in en treft niet alleen heel overzichtelijk alle clubkleding aan, maar ook de historie van alle bestellingen en de hoogte van de al bij elkaar verdiende sponsorbijdrage. De club bestelt via de Clubshop de benodigde artikelen en geeft meteen ook de gewenste bedrukking aan. We versturen de bestelling nog dezelfde dag. Direct naar jullie, of naar de sportspeciaalzaak als de kleding nog bedrukt moet worden.

Ledenshop

De leden van de club kunnen hun eigen club- en trainingsitems aanschaffen via de online Ledenshop. In deze gepersonaliseerde shop bieden we zowel jullie unieke clubcollectie aan als het overige Stanno assortiment, en altijd met korting! Denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo. De Ledenshop is handig en voordelig voor de leden, maar vooral ook goed voor de club. Want 10% van de elke ledenbestelling wordt toegevoegd aan de cash sponsorbijdrage voor de club. En zo dragen de leden bij aan een goed gevulde clubkas!

De voordelen

SCHERPE PRIJSSTELLING
  • QUALITY CONTROL
    HOGE KWALITEIT
    ALTIJD OP VOORRAAD
    24/7 ONLINE BESTELLEN
    UNIEK BONUSSYSTEEM
    SNELLE LEVERING
    CONTINUÏTEIT

• LANG LEVERBAAR

CLUBLOUNGE

BEZOEK ONZE CLUBLOUNGE!

Breng een bezoek aan de Clublounge van Stanno! Maak kennis met de wereld van teamwear en laat je verrassen door de persoonlijke aanpak en de vele mogelijkheden. De Clublounge is ingericht om jouw club een ultieme eerste indruk te geven van onze producten. We presenteren er de nieuwste collecties en staan clubs stap voor stap bij in het samenstellen van een optimale clubcollectie, maar bovenal presenteren we er ons fantastische sponsorconcept Partnership 2.0. Je bent van harte welkom!

p.s. Ook sportopleidingen en scholen zijn van harte welkom in de Clublounge. Het concept Partnership 2.0 heeft ook voor jullie vele voordelen!

Bekijk de clublounge trailer

Wil je meer weten over clubsponsoring van Stanno? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!
Je kan ons natuurlijk ook gewoon even
bellen voor meer info
of om een afspraak te maken!
Welkom in
onze Clublounge!

Over het merk

OVER STANNO

Stanno is een allround sportmerk met een veelzijdig en kwalitatief hoogwaardig assortiment. Geschikt voor o.a. voetbal, handbal, volleybal, korfbal en andere indoorsporten. Het merk wordt op dit moment in 19 landen succesvol verkocht. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’ is Stanno een onderscheidende speler in de markt.

Product is king
Stanno ontwikkelt producten die voldoen aan de Stanno designfilosofie: Functie. Vorm. Uitstraling. In die exacte volgorde. Producten worden ontwikkeld vanuit de specialiteit om enerzijds een uitgebreide collectie aan te bieden die voor elke sporter interessant is, en anderzijds high-tech producten op maat voor specifieke groepen sporters. Kwalitatief hoogwaardig. Elke dag. Stanno gelooft in de winnende combinatie van veelzijdigheid en innovatie.

Sport is our passion
Sport vormt de essentie van het Stanno DNA. De passie voor sport wordt weerspiegeld in alles wat het merk doet, van design tot productontwikkeling en marketing. Stanno focust zich op de beslissende momenten in sport. Het merk gelooft er sterk in dat elke sporter, ongeacht zijn of haar niveau, ‘moments of glory’ kan beleven.

stanno