Bekijk de video

Sponsoring

SPONSORBIJDRAGE IN CASH

Stanno spekt jullie clubkas! Met het unieke Let’s Play Together clubconcept bestelt je club mooie teamkleding, ballen en accessoires met hoge kortingen en verdienen jullie ook cash voor de club.

Dit is hoe het werkt: we richten een online Clublogin voor jullie in, waarin de club eenvoudig teamkleding kan bestellen met maar liefst 40% korting. Over het totale aankoopbedrag ontvangt de club 10% in cash terug.

In de bijbehorende Ledenshop krijgen leden 15% korting, en ook daarvan komt 10% in cash ten goede van de clubkas. Ook de sponsoren van de club laten wij meeprofiteren. Via de nieuw ontwikkelde Let’s Play Together Businessclub shop bestellen zij hun artikelen gemakkelijk en snel met 40% korting, en ook hiervan ontvangt de club 10% in cash terug! Kortom: nog meer cash voor jullie club!

Het totale bedrag wordt 4x per jaar op de rekening van jullie club uitgekeerd en kan geheel naar eigen inzicht worden besteed. Denk aan een evenement, de energierekening of het nodige onderhoud aan jullie complex.

Online service en gemak

Clubshop

De Clublogin die Stanno voor jullie klaarzet, is volledig gepersonaliseerd. Je logt in en treft niet alleen heel overzichtelijk alle clubkleding aan, maar ook de historie van alle bestellingen en de hoogte van de bij elkaar verdiende sponsorbijdrage. De club bestelt via de Clublogin de benodigde artikelen met 40% korting en geeft ook meteen de gewenste bedrukking aan. We versturen de bestelling nog dezelfde dag. Direct naar jullie, of naar de sportspeciaalzaak als de kleding nog bedrukt moet worden. Op alle bestellingen die geplaatst worden in de Clublogin ontvangt de club 10% in cash terug.

Ledenshop

De leden van de club kunnen hun eigen club- en trainingsitems aanschaffen via de online Ledenshop. In deze gepersonaliseerde shop bieden we zowel jullie unieke clubcollectie aan als het overige Stanno assortiment, en altijd met 15% korting! Denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of bijvoorbeeld sportkleding voor fitness of hardlopen. De Ledenshop is handig en voordelig voor de leden, maar vooral ook goed voor de club. Want van elke bestelling krijgt de club 10% in cash terug, en zo dragen de leden bij aan een goed gevulde clubkas!

Businessclub shop

Sponsoren zijn belangrijk voor het voortbestaan van verenigingen. Daarom laten wij sponsoren meeprofiteren door hen in de nieuw ontwikkelde Let’s play Together Businessclub shop al hun artikelen met 40% korting aan te bieden. Op deze manier bestellen zij de (trainings)items voor personeel of bijvoorbeeld evenementen gemakkelijk en snel, én van alle bestellingen ontvangt de club 10% in cash terug. Kortom: nog meer cash voor de club!

De voordelen

• SCHERPE PRIJSSTELLING
    HOGE KORTINGEN
  • QUALITY CONTROL
    HOGE KWALITEIT
    ALTIJD OP VOORRAAD
    24/7 ONLINE BESTELLEN
  • UNIEK BONUSSYSTEEM
    SPONSORBIJDRAGE IN CASH
    SNELLE LEVERING
    CONTINUÏTEIT

• LANG LEVERBAAR

CLUBLOUNGE

BEZOEK ONZE CLUBLOUNGE!

Breng een bezoek aan de Clublounge van Stanno! Maak kennis met de wereld van teamwear en laat je verrassen door de persoonlijke aanpak en de vele mogelijkheden. De Clublounge is ingericht om jouw club een ultieme eerste indruk van ons te geven. Behalve dat we jullie graag vertellen over het Let’s Play Together clubconcept, presenteren we de nieuwste collecties en denken we ook graag mee hoe we jullie club nog meer kunnen ontzorgen en hoe we bijvoorbeeld nieuwe geldstromen voor jullie kunnen creëren. Je bent van harte welkom!

p.s. Ook sportopleidingen, scholen, evenementenorganisaties en bedrijven zijn van harte welkom in de Clublounge. Het Let’s Play Together clubconcept heeft ook voor jullie vele voordelen!

Bekijk de clublounge trailer

Contact

Wil je meer weten over het Let's Play Together sponsorconcept van Stanno? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!
Je kan ons natuurlijk ook gewoon even
bellen voor meer info
of om een afspraak te maken!
Welkom in
onze Clublounge!

Over het merk

OVER STANNO

Stanno is een allround sportmerk met een veelzijdig en kwalitatief hoogwaardig assortiment. Geschikt voor o.a. voetbal, handbal, volleybal, korfbal en andere indoorsporten. Het merk wordt op dit moment in 19 landen succesvol verkocht. Vanuit de twee kernwaarden ‘Product is king’ en ‘Sport is our passion’ is Stanno een onderscheidende speler in de markt.

Product is king
Stanno ontwikkelt producten die voldoen aan de Stanno designfilosofie: Functie. Vorm. Uitstraling. In die exacte volgorde. Producten worden ontwikkeld vanuit de specialiteit om enerzijds een uitgebreide collectie aan te bieden die voor elke sporter interessant is, en anderzijds high-tech producten op maat voor specifieke groepen sporters. Kwalitatief hoogwaardig. Elke dag. Stanno gelooft in de winnende combinatie van veelzijdigheid en innovatie.

Sport is our passion
Sport vormt de essentie van het Stanno DNA. De passie voor sport wordt weerspiegeld in alles wat het merk doet, van design tot productontwikkeling en marketing. Stanno focust zich op de beslissende momenten in sport. Het merk gelooft er sterk in dat elke sporter, ongeacht zijn of haar niveau, ‘moments of glory’ kan beleven.

Meer weten over Stanno? Ga naar Stanno.com of blader door de online catalogus!

stanno